понеділок, 23 жовтня 2017 р.

Всім привіт! Пишу у своєму у блозі, бо не вірю, що ще могли виникнути в кого такі проблеми, тільки в мене!
Написала заяву на позачергову атестацію по педагогу-організатору, після 13-ти років стажу на даній посаді. Попередня атестація була у 15-16 н.р. Все згідно типового положення про атестацію.
Дуже боляче те,що завжди представляю район на обласному рівні і займаю призові місця на обласному рівні.Є переможцем Всеукраїнських конкурсів. Два рази за минулий рік представляла Тернопільську область на Всеукраїнському рівні, беру участь у обласних семінарах, веду районне учнівське самоврядування і маю  ІІ категорію, подала на І і мені сказали- НЕ МОЖНА, ВСІМ МОЖНА , А ВАМ -  НІ!
Дійшло до абсурду: "Таке як педагог-організатор" не атестують, хоча навіщо проходимо курси підвищення кваліфікації???????? Я зрозуміла, що цей закон розповсюдився особисто на мене з ініціативи деяких осіб. І мені боляче, що в такий час, кожен може собі позволити (сам не досягши нічого) вирішувати чиюсь долю. 
Роблю висновок, що в нинішній час працювати плідно на район, область не варто, тебе не проатестують, якщо не захочуть.
Так що, дорогі виховники, працюйте спокійно і не надривайтеся!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар