ДОКУМЕНТАЦІЯ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА І СЕМЕСТР 2015-16 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Ціннісне
ставлення особистості до
суспільства
і держави.
Критерії: сформованість патріотичних почуттів,
національної самосвідомості, правосвідомості, політичної культури, культури
міжетнічних відносин.
Виховні досягнення
Усвідомлення єдності власної
долі з долею Батьківщини:
- почуття любові до свого рідного краю,
Батьківщини, народу, українських законів, традицій та звичаїв;
- моральних, духовних та історико-культурних
цінностей, високої мовної культури;
- шанобливого ставлення до державної символіки;
- правил та норм поведінки, соціально важливих для
суспільства;
- активної життєвої позиції щодо негативних
проявів у соціумі;
- толерантного ставлення до історії та культури
інших народностей, які проживають в Україні та інших державах.
|
№
п∕п
|
Вікові особливості
Дитини
|
Зміст виховної діяльності
|
Термін виконання
|
Відпові-
Дальний
|
Виховні досягнення учнів
|
1.
|
1-9
|
Свято першого дзвоника : «Школо, я скучив за літо» .Флеш моб
«Рушник єднання»
|
01.09.
|
Гут Н.В.
|
|
2.
|
1-9
|
Тиждень Незалежності
Перший урок: « З Україною в серці»
Перегляд
спільної відео презентації, присвяченій 70-й річниці завершення Другої
світової війни
(Похід
до могили : «Борцям за волю України»)
|
01.09.
|
Педагог-організатор
Класоводи
Класні кер.
|
|
3.
|
1-9
|
Свято української вишивки: «Українські вишиванки – наче
райдуги світанки»
|
02.09.
|
Педагог-організатор
Класоводи
Класні кер.
|
|
4.
|
1-9
|
Конкурс малюнків : «Мир в Україні»
|
03.09.
|
Оргпнізатор
|
|
6.
|
5-9
|
Перегляд фільму (50-річчя створення): «Тіні забутих предків»
|
04.09.
|
Організатор
|
|
7.
|
1-9
|
Конкурс листів українському солдату: «Ти вистоїш, ти переможеш, ти повернешся
живим…»
|
04.09.
|
Організатор
Пасечка О.М.
|
|
8.
|
2-9
|
Урочистий збір станиці з нагоди відзначення формування УСС : «Січові
стрільці – безсмертні сини України»
|
07.09.
|
Організатор
Мельник Г.П.
Пасечка В.В.
|
|
9.
|
2-9
|
Бесіди про тероризм. Перегляд короткометражки «Міна»
|
З 02.09. по 12.09.
|
Класоводи
Кл.керівники
|
|
10.
|
5-9
|
Виховна година: «Вшанування пам*яті князя
Київського Володимира Великого »
|
22.09.
|
Мельник Г.П.
|
|
11.
|
1-9
|
Флеш моб «Дух,
що тіло рве до бою», присвячений захисникам Донецького аеропорту ім. Сергія Прокоф’єва
|
23.09.
|
Організатор
|
|
12.
|
1-9
|
Урок мужності : «Дух, що тіло рве до бою»
|
24.09.
|
Класоводи
Кл.керівники
|
|
13.
|
2-9
|
Тиждень географії
|
21.09-25.09.
|
. МельникГ.П.
|
|
14.
|
5-9
|
Всесвітній День туризму
|
25.09.
|
Організатор
Мельник Г.П.
Ткачик В.М
|
|
15.
|
1-9
|
Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек
|
01.- 31.10.
|
Квас Г.Р.
|
|
16
|
2-9
|
Тиждень історії
|
12.10-16.10
|
Мельник Г.П.
Організатор
|
|
17.
|
2-9
|
Виховна година, присвячена провідникам ОУН-УПА: «Нація сама кує свою долю
власною боротьбою»
|
13.10.
|
Організатор
|
|
18.
|
2-9
|
Посвята в соколята учнів 2 класу
|
14.10.
|
Організатор
Пасечка В.В.
|
|
19.
|
2-9
|
Фестиваль патріотичної пісні, прози та
поезії
|
До 14.10.
|
Пасечка В.В.
Організатор
|
|
20.
|
1-9
|
Урок мужності: «Хто будує на невластивих для
нашого грунту світоглядових підвалинах, той не поставить нічого тривкого,
тільки помножить руїни»
|
15.10.
|
Класоводи
Клас. керівники
|
|
21
|
2
|
Виховна година : «Та земля мила, де мати
породила»
|
16.10.
|
Солтис Н.Я.
|
|
22
|
1-9
|
Міжнародний день ООН
Перегляд відеоматеріалів: «Конвенція
ООН про права дитини»
|
20.10.
|
Організатор
Мельник Г.П.
|
|
23
|
2-9
|
Тиждень української писемності та мови :
«Без
мови рідної, юначе, й народу рідного нема»
|
09.11.-13.11.
|
Пасечка О.М.
Гут Н.В
Калинюк О.В
|
|
24
|
1-9
|
Свято, присвячене Дню української
писемності та мови: «Боже милосердний, що на небі, українську
мову збережи»
|
13.11.
|
Пасечка О.М.
Організатор
Пасечка В.В.
|
|
25
|
1-9
|
Інформаційно-просвітницька година,
присвячена утворенню ЗУНР
|
26.11.
|
Мельник Г.П.
|
|
26
|
1-9
|
День пам*яті жертв
голодомору. Година-реквієм:
«Хоч би скибочку
світла
В цю голодну пітьму
Запиваючи вітром
Прісний присмак жалю»
|
26.11.
|
Організатор
|
|
27
|
1-9
|
Перегляд документального фільму: «Голод
– 32-33 рр.»
|
27.11.
|
Мельник Г.П.
|
|
28
|
1-9
|
Урок мужності: «Голодомор – геноцид
української нації»
|
27.11.
|
Класооди
Кл.керівники
|
|
29
|
1-9
|
Народознавча розвідка «Слава
України»
|
До 25.11.
|
Мельник Г.П.
|
|
30
|
2-9
|
Міжнародний конкурс знавців української
мови ім..П.Яцика
|
Листопад-Грудень
|
Пасечка О.М.
|
|
31
|
2-9
|
Міжнародний конкурс творчих робіт
ім..Т.Шевченка
|
Листопад-Грудень
|
Пасечка О.М.
|
|
32
|
2-9
|
Інформаційно-просвітицька година: «Сила
України в її захисниках»
|
08.09.
|
Організатор
|
|
33
|
1-9
|
Урок мужності, присвячений річниці євромайдану: «А я живий, матусенько, живий…»
|
20.11.
|
Класоводи
Кл.керівники
|
|
34
|
2-9
|
Вшанування пам*яті учасників бойових дій на території інших держав
(Інформаційно-просвітницька година з елементами відеопрезентації)
|
01.12.
|
Мельник Г.П.
Організатор
|
|
Ціннісне
ставлення особистості до
культури і
мистецтва.
Критерії: Сформованість
естетичної культури мислення та культури почуттів засобами художніх образів
різних видів мистецтв.
Виховні
досягнення
Сформованість
потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і
художнього сприйняття дійсності:
- пізнавального
інтересу до мистецтв, їх взаємодії та взаємозв’язку;
- навичок аналізу та сприймання художніх творів;
- здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
- художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів та
культури мислення та поведінки.
|
№
п∕п
|
Вікові особливості
дитини
|
Зміст виховної діяльності
|
Термін виконання
|
Відпові-
дальний
|
Виховні досягнення учнів
|
1.
|
5-9
|
Свято першого дзвоника : «Школо,
я скучив за літо»
Флеш моб : «Рушник єднання»
|
01.09.
|
Організатор
|
|
2.
|
5-9
|
Свято української вишивки: «Українські
вишиванки – наче райдуги світанки»
|
02.09.
|
Організатор
|
|
3.
|
1-9
|
Конкурс малюнків : «Мир в Україні»
|
03.09.
|
Організатор
|
|
4.
|
1-9
|
Перегляд
фільму (50-річчя створення): «Тіні забутих предків»
|
04.09.
|
Організатор
|
|
5.
|
2-9
|
Конкурс листів українському
солдату: «Ти вистоїш, ти переможеш, ти повернешся
живим…»
|
04.09.
|
Організатор
Кл.керівники
|
|
6.
|
1-9
|
Всесвітній день бібліотек
|
30.09.
|
Квас Г.Р.
|
|
7.
|
2-9
|
Всесвітній
день музики
|
27.09.
|
Пасечка В.В.
|
|
8.
|
2-9
|
Конкурс
малюнків : «Увага! Діти на дорозі»
|
Прот.вересня
|
Ткачик В.М.
|
|
9.
|
2-9
|
Конкурс
малюнків : «Я хочу жити в якісному світі»
|
22.09.
|
Ткачик В.М.
|
|
10.
|
2-9
|
Свято
вчителя: «Учитель – садівник, що ніжно пестить квіти»
|
02.10
|
Організатор
Пасечка В.В.
|
|
11.
|
2-9
|
Виставка
стіннівок до Дня вчителя
|
28.09.-02.10
|
Організатор
Ткачик В.М.
|
|
13.
|
2-9
|
Свято
української мови:
«Без мови рідної, юначе, й народу рідного нема»
|
09.11.
|
Пасечка О.М.
Калинюк О.В
Організатор
|
|
14.
|
1-9
|
Конкурс-виставка
малюнків : «Боже, милосердний, що на небі, українську мову збережи»
|
09.-13.11.
|
Пасечка О.М.
|
|
15.
|
1-9
|
Конкурс-виставка
малюнків до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом ( символічний флеш
моб)
|
До 01.12.
|
Ткачик В.М.
Організатор
|
|
16.
|
--------------
|
Конкурс
малюнків : «До нас завітай святий Миколай»
|
14-18.12.
|
Організатор
Ткачик В.М.
|
|
17.
|
1-9
|
Свято
Миколая: « Миколай крокує до нас»
|
18.12.
|
Класоводи Організатор
Пасчка В.В.
|
|
18.
|
5-9
|
Рейд-перевірка:
«Збережемо
книгу»
|
Прот.грудня
|
Квас Г.Р,
|
|
19.
|
1-9
|
Конкурс
малюнків : «Моє улюблене зимове свято»
|
21-25.12
|
Ткачик В.М.
|
|
20.
|
----------------
|
Районний етап Всеукраїнської виставки: «Замість
ялинки – зимовий букет»
|
Кінець грудня
|
Мороз Г.В.
Організатор
|
|
21.
|
1-9
|
Свято Новорічної ялинки
|
29.12.
|
Організатор
Пасечка В.В.
|
|
Ціннісне ставлення особистості до
сім’ї,
родини, людей.
Критерії: сформованість духовно –
моральної культури особистості(чуйність, чесність, правдивість, справедливість,
гідність, милосердя, толерантність, совість, терпимість, миролюбність, ввічливість, делікатність, тактовність)
Виховні досягнення
Усвідомлення цінностей соціального спілкування:
- розуміння
особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських
цінностей;
- вміння
співпрацювати з іншими, працювати в групі та в колективі, прощати та просити
пробачення.
|
№
п∕п
|
Вікові особливості
дитини
|
Зміст виховної діяльності
|
Термін виконання
|
Відпові-
дальний
|
Виховні досягнення учнів
|
1.
|
5-9
|
Організація
учнівського самоврядування
|
01-07.09
|
Організатор
|
|
2.
|
1-9
|
Морально-етичні бесіди: «Старші
та молодші в сім*ї»
|
15.09.
|
Класоводи
Кл.керівники
|
|
3.
|
9
|
День працівника освіти: «Учитель – садівник,
що ніжно пестить квіти»
|
02.10
|
Організатор
Ткачик В.М.
|
|
4.
|
1-9
|
Виховна година: «Роде наш красний,роде наш
прекрасний»
|
20.09.
|
Класоводи
Кл.керівники
|
|
5.
|
1-9
|
Урок доброти: «Дивіться на нас, як на
рівних»
(до міжнародного дня інвалідів)
|
24.11.
|
Організатор
|
|
6.
|
6
|
Виховна година: «Родовідне дерево »
|
02.09
|
Мороз Г.В..
|
|
7.
|
7
|
Виховна година: «Мого роду сто доріг, сто
століть у мого роду»
|
06.10
|
Пасечка О.М.
|
|
8.
|
8
|
Виховна година: «Пам*ять родоводу»
|
11.11
|
Шевчишин О.О.
|
|
9.
|
5
|
Виховна година: « Родина
– це орабель, що несе
людину через усе її життя»
|
20.11.
|
Мельник Г.П.
|
|
10
|
9
|
Класна година: «Мій родовід»
|
24.11
|
Ткачик В.М
|
|
11
|
1-9
|
Тиждень збереження сім*ї
|
Класоводи
Кл.керівники
|
||
Ціннісне ставлення особистості до
праці.
Критерії: сформованість потреби у праці, потреби в
усвідомленому виборі професії, працелюбної особистості.
Виховні досягнення
Сформованість
потреби в праці:
- значимості суспільно-корисної праці;
- навичок самообслуговування, ведення домашнього
господарства;
- вміння доводити справу до логічного завершення.
|
№
п∕п
|
Вікові особливості
дитини
|
Зміст виховної діяльності
|
Термін виконання
|
Відпові-
дальний
|
Виховні досягнення учнів
|
1.
|
2-9
|
Свято врожаю
|
30.09.
|
Організатор
Класоводи
Кл.керівники
|
|
2.
|
2-9
|
Виховна година: «Професії майбутнього»
|
02.10
|
Організатор
|
|
3.
|
9
|
Проведення
тестування з учнями 9 класу: «Прагнення успіху чи страх невдачі в
пошуку нової роботи»
|
15.10
|
Організатор
|
|
4.
|
7
|
Бесіда: « Важливість професій»
|
13.10
|
Пасечка О.М
|
|
5.
|
9
|
Бесіда : « Шануймо працю людей»
|
14.10
|
Ткачик В.М.
|
|
6.
|
8
|
Година спілкування:
« Хочу – можу - треба»
|
15.10
|
ШевчишинОО
|
|
7.
|
5
|
Виховна година: « Праця возвеличує людину»
|
20.10
|
Мельник Г.П
|
|
8
|
6
|
Виховна година на тему : « Справа твого життя»
|
22.10
|
Мороз Г.В
|
|
9.
|
7
|
Бевсіда: « Наші захоплення»
|
03.11
|
Пасечка О.М
|
|
10.
|
9
|
Бесіда на тему: «
Калейдоскоп професій»
|
04.11.
|
Ткачик В.М
|
|
11.
|
8
|
Година спілкування: «Хто любить працю, того люди шанують»
|
06.11.
|
Шевчишин О.О
|
|
12
|
5
|
Виховна година: « Соціальні проблеми
профорієнтації учнівської молоді»
|
10.11.
|
Мельник Г.П
|
|
13
|
6
|
Бесіда : «
Професії сьогодення»
|
17.11
|
Мороз Г.В
|
|
14
|
7
|
Виховна година : « Хочу – можу - треба»
|
19.11.
|
Пасечка О.М
|
|
15
|
9
|
Година класного
керівника: « Професії пов*язані з географією»
|
24.11.
|
Ткачик В.М
|
|
16.
|
8
|
Бесіда: «
Справа мого життя»
|
25.11.
|
Шевчишин О.О
|
|
17.
|
5
|
Гра
Ланцюжок : « Є такі професії…»
|
26.11.
|
Мельник Г.П
|
|
18
|
6
|
Виховна година: « Вчись поважати чужу
професію»
|
27.11.
|
Мороз Г.П
|
|
19
|
7
|
Бесіда: «
Де руки – там робота там спориться робота»
|
02.12.
|
Пасечка О.М
|
|
20
|
9
|
Година класного
керівника: « Бабусин рушник у сучасній оселі»
|
03.12.
|
Ткачик В.М
|
|
21
|
8
|
Усний журнал на тему : « Світ робітничих професій»
|
04.12.
|
Шевчишин О.О
|
|
22.
|
5
|
Бесіда: «
Дорога до щастя через працю»
|
08.12.
|
Мельник Г.П
|
|
23
|
6
|
Бесіда: «
Правильний вибір професії – запорука миттєвого успіху»
|
09.12.
|
Мороз Г.В
|
|
24.
|
7
|
Бесіда: «
Без плода нема труда»
|
10.12.
|
Пасечка О.М
|
|
25.
|
9
|
Бесіда : «
Риси та якості майбутнього фахівця»
|
11.12.
|
Ткачик В.М
|
|
26.
|
8
|
Година
спілкування : «
Кінець діло хвалить»
|
15.12.
|
Шевчишин О.О
|
|
27
|
5
|
Виховна година:
« Людина для професії, чи
професія для людини»
|
16.12.
|
Мельник Г.П.
|
|
28
|
6
|
Виховна година: «
Хліб – усьому голова»
|
17.12.
|
Мороз Г.В
|
|
29
|
9
|
Анкетування
учнів 9 класу: « Свідомий вибір професій»
|
22.12.
|
Організатор
|
|
Ціннісне
ставлення особистості до
природи.
Критерії: сформованість екологічної культури
Виховні досягнення
Усвідомлення
себе як невід’ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи,
взаємозв’язок стану довкілля та здоров’я людей:
- вичерпності природних ресурсів;
- природи як еталонної цінності;
- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;
|
№
п∕п
|
Вікові особливості
дитини
|
Зміст виховної діяльності
|
Термін виконання
|
Відпові-
дальний
|
Виховні досягнення учнів
|
1.
|
1-9
|
День туризму в школі
|
25.09.
|
Організатор
Мельник Г.П
|
|
2.
|
2-9
|
Свято врожаю ( Конкурс-виставка
композицій)
|
30.09.
|
Організатор
Кл.керівники
|
|
3.
|
1-9
|
Огляд-конкурс внутрішнього озеленення
навчальних закладів: «Галерея кімнатних рослин»
|
До 10.10
|
Мороз Г.В.
|
|
4.
|
1-9
|
Всеукраїнська акція: «Птах
року»
|
До 10.10.
|
. Мороз Г.В
|
|
5.
|
1-9
|
Всеукраїнська акція: «Парад
квітів біля школи»
|
До 10.10.
|
Мороз Г.В
|
|
6.
|
1-9
|
Провести заходи щодо захисту
навколишнього середовища
|
Протягом жовтня
|
Мороз Г.В
Класоводи
Кл.керівники
|
|
7.
|
1-9
|
Тиждень біології в школі
|
30.-04.12
|
Мороз Г.В.
|
|
8
|
2-9
|
Замість ялинки – зимовий букет
|
грудень
|
Мороз Г.В.
Організатор
|
|
Ціннісне ставлення особистості до
себе.
Критерії: сформованість основних засад «Я –
концепції» особистості (самопізнання, самовизначення, самовиховання,
самореалізація, самовдосконалення,
самоствердження, самооцінка)
Виховні досягнення
Усвідомлення
основних засад «Я – концепції» особистості:
-
норм власної поведінки;
-
прагнення бути фізично здоровою людиною;
-
знань та вмінь оцінювати свій фізичний та психічний
стан, своє здоров’я;
-
наслідків негативного впливу шкідливих звичок на
здоров’я людини;
-
конструктивний підхід до вирішення різних життєвих
ситуацій.
|
№
п∕п
|
Вікові особливості
дитини
|
Зміст виховної діяльності
|
Термін виконання
|
Відпові-
дальний
|
Виховні досягнення учнів
|
1.
|
1-9
|
Бесіда: « Дорога
від школи додому
|
01.09.
|
Класні керівники
Класоводи
|
|
2.
|
1-9
|
Збори
трудового колективу за участю учнів по запобіганню тероризму
|
01.09.
|
Директор школи
Голова ради трудового колективу
|
|
3.
|
1-4
|
Бесіда: «Твоя
дорога від школи додому»
|
02.09
|
Класоводи
|
|
6.
|
7
|
Виховна година :
«Твій друг – безпечний друг»
|
03.09.
|
Пасечка О.М
|
|
7.
|
8
|
Бесіда: «У
країні дорожніх знаків»
|
04.09.
|
Шевчишин О.О
|
|
8.
|
9
|
Виховна година:
«Регулювальник
дорожнього руху»
|
07.09
|
Ткачик В.М..
|
|
9.
|
5
|
Бесіда : «Будь
уважним на дорозі»
|
08.09.
|
Мельник Г.П
|
|
10.
|
6
|
Бесіда: «Правила переходу вулиці після висадки з транспорту»
|
09.09.
|
Мороз Г.В.
|
|
11.
|
|||||
12.
|
5-9
|
Перегляд відеоматеріалів : «Тероризм – світове зло»
|
11.09.
|
Організатор
|
|
13.
|
6
|
Виховна година: « Чи ми, діти є учасниками тероризму?»
|
14.09
|
Мороз Г.В.
|
|
14.
|
8
|
Бесіда: «
Діти проти тероризму,вони за мир на планеті»
|
15.09
|
Шевчишин О.О
|
|
15.
|
9
|
Бесіда: «
Особиста безпека. Пам*ятай про тероризм»
|
16.09.
|
Ткачик В.М..
|
|
16
|
5.
|
Інформаційна година:
«Ознаки та види тероризму»
|
17.09.
|
Мельник Г.П.
|
|
17
|
7.
|
Бесіда-застереження: «Як захистити себе від домашнього насильства?»
|
18.09
|
Пасечка О.М.
|
|
18
|
8
|
Бесіда: «
Насильство поруч та як його уникнути?»
|
21.09
|
Шевчишин О.О
|
|
19.
|
9
|
Бесіда: «
Живи так, щоб сильніші за тебе не кривдили, а ти не ображав слабших за себе»
|
22.09
|
Ткачик В.М.
|
|
20
|
5
|
Бесіда: «Попередження насильства в сім*ї та
жорстоке поводження з дітьми»
|
23.09
|
Мельник Г.П..
|
|
21
|
6
|
Година
спілкування: « Захисти себе від насильства»
|
24.09
|
Мороз Г.В.
|
|
22
|
1-9
|
Бесіди щодо правильного поводження з електрикою
|
25.09
|
Класоводи
Кл.керівники
|
|
23
|
1-4
|
Виховна година:
«Будьте
здорові, діти!»
|
06.10
|
Класоводи
|
|
24
|
7
|
Бесіда-застереження
: «
Як захистити себе від домашнього насильства?»
|
08.10
|
Пасечка О.М.
|
|
25
|
8
|
Бесіда: «Як
держава захищає права дитини в сім*ї»
|
09.10
|
Шевчишин О.О
|
|
26
|
9
|
Бесіда: «
Добро чиниш – себе прославляєш, зло чиниш – себе принижуєш»
|
13.10
|
Ткачик В.М.
|
|
27
|
5
|
Бесіда: «
Убережи себе від ВІЛ-інфекції»
|
03.11
|
Мельник Г.П.
|
|
28
|
1-4
|
Виховна година: «
Що таке СНІД ?»
|
05.11
|
Класоводи
|
|
29
|
7
|
Бесіда-застереження
: «
Як уберегти себе від наркоманії ?»
|
10.11
|
Пасечка О.М.
|
|
30
|
8
|
Бесіда: «
СНІД – хвороба, що не визнає ні кордонів, ні рас»
|
12.11
|
Шевчишин О.О
|
|
31
|
9
|
Виховна година:
«
Буду чистим і охайним – то й здоровим буду я»
|
17.11
|
Ткачик В.М
|
|
32
|
6
|
Бесіда: «
Убережи себе від ВІЛ-інфекції»
|
19.11
|
Мороз Г.В.
|
|
33
|
5-9
|
Бесіда: «
Щоб життя не зотліло в диму сигарети»
|
24.11
|
Організатор
Ткачик В.М.
|
|
34
|
1-9
|
Всесвітній День боротьби зі СНІД-ом
Загальношкільний флеш моб з використанням
червоної символу –стрічки
|
01.12
|
Організатор
Ткачик В.М.
|
|
35
|
1-4
|
Виховна година
: «
Наркоманії та СНІДу оголошуємо бій»
|
01.12
|
Класоводи
|
|
36
|
7
|
Година спілкування : « СНІДу – ні, ми разом скажемо
всі!»
|
02.12
|
Пасечко О.М.
|
|
37
|
8
|
Бесіда: «
Наслідки впливу алкоголю та наркотиків на дитячий організм»
|
03.12
|
Шевчишин О О
|
|
38
|
9
|
Виховна година
: «
СНІД – чума ХХІ століття»
|
04.12
|
Ткачик В.М.
|
|
39
|
6
|
Виховна година:
«
Знати – щоб жити1»
|
07.12
|
Мороз Г.В.
|
|
40
|
5
|
Година класного
керівника : « Хвороба-вбивця - СНІД»
|
08.12
|
Мельник Г,П
|
|
41
|
__________
|
Анонімна скринька запитань та відповідей.
Зустріч з сімейним лікарем
|
Грудень
|
Організатор
|
|
ПЛАН РОБОТИ ТОВАРИСТВА "СОКІЛ" НА ПЕРШИЙ СЕМЕСТР
Дата
проведення
|
Зміст заходу
|
Хто
проводить
|
||||
Вересень
Тиждень, присвячений Незалежності України.
(представники).
|
Організатор
|
|||||
Сходини членів товариства по гніздах (гніздове).
|
Організатор
|
|||||
Перегляд фільму «Тіні забутих предків»
|
Мельник Г.П.
Організатор
|
|||||
Участь у флеш мобі, присвяченому пам*яті
загиблих у Донецькому аеропорту
|
Організатор
Мельник Г.П.
|
|||||
Збір
чоти ім.І Богуна.
|
Організатор
Класний керівник
|
|||||
Дата
проведення
|
Зміст
заходу
|
Хто
проводить
|
||||
Жовтень
|
||||||
Тиждень
присвячений УПА.
Збір станиці
ім..Марусі Чурай. Посвята другокласників у соколята.
|
Організатор
|
|||||
Участь станиці ім.
Марусі Чурай в екскурсії « Дорогами воїнів УПА»
|
||||||
Збір чети ім. П.
Дорошенка
“Козацькому роду, нема
переводу”.
|
Організатор
Пасечка О.М.
|
|||||
Участь у конкурсі
патріотичної пісні та поезії.
|
Організатор
Пасечко В.В.
Пасечко О.М.
|
|||||
Збір чоти ім. П. Сагайдачного
“Тої слави козацької
повік не забудем”.
|
Організатор
Кл.керівник
|
|||||
Дата
проведення
|
Зміст
заходу
|
Хто
проводить
|
||||
Листопад
Інформаційно-просвітницька
година, присвячена річниці проголошення ЗУНР. (Збір станиці ім. М. Чурай)
|
Мельник Г. П.
|
|||||
04.11.-08.11.
|
Тиждень
української писемності та мови.
|
Пасечко О. М.
|
||||
05.11.
|
Участь у відкритій виховній годині:« Без мови рідної юначе, й народу
рідного нема»
|
Пасечко В. В.
Організатор
|
||||
20.11.
|
Збір
чоти ім. І. Богуна
“Вічне джерело духовності
ікона”.
|
Організатор
Кл.керівник.
|
||||
Участь у міжнародному
конкурсі знавців української мови ім..П.Яцика
|
Пасечко О.М.
Рисак М.О.
|
|||||
22.11.
|
День пам’яті
жертв голодомору.
|
Організатор
Мельник Г.П.
|
||||
Дата
проведення
|
Зміст заходу |
Хто
проводить
|
02.12.
|
Грудень
Тиждень
боротьби зі СНІДом.
|
Організатор
Ткачик
В. М.
|
06.12.
|
Збір станиці
ім..Марусі Чурай з нагоди пам*яті героїв Небесної сотні
|
Організатор
|
10.12.
|
Збір
чоти ім. Б. Хмельницького “ Мир душі твоїй, Богдане ”.
|
Організатор
|
12.12.
|
Андріївські вечорниці
“ Ой на Андрія дівчата
ворожили ”.
|
Організатор
|
27.12.
|
Свято Новорічної
ялинки.
|
Організатор
|

№
п\п
|
Питання що
обговорювалось
|
Дата
Проведення
засідання
|
Час
Виконання
рішень
|
Відповідальний
|
Примітка
|
1.
|
Вступне
засідання:
1.організація
роботи учнівського парламенту;
2.розподіл
обов*язків між членами парламенту;
3. мета і
завдання учнівського парламенту.
|
вересень
|
|||
2.
|
1.Обговорення і
затвердження плану роботи учнівського парламенту на І семестр 2015 р.
2. Впровадження
випуску газети.
3. Підсумки
проведення Дня вчителя в школі та урочистої лінійки присвяченої створенню УПА
та посвяти в соколята
|
жовтень
|
|||
3.
|
1.Покращення
учнівського самоврядування в
школі – наша справа!
2.Зовнішній
вигляд учнів яким він повинен бути в нашій школі.
3. відвідування
школи.
|
листопад
|
|||
4.
|
1.Покращення
чергування в школі і по класах.
2. Допомога в
організації та проведенні Новорічного свята.
|
грудень
|
|||
5.
|
1. Успішність
учнів школи за І семестр навчального року.
2. Підготовка
учнів до виходу на зимові канікули.
3. Підбиття
підсумків роботи учнівського парламенту за І семестр навчального року.
|
грудень
|
|||
СЕКТОР ЧИСТОТИ І ПОРЯДКУ
№
п\п
|
Зміст роботи
|
Дата
Проведення
засідання
|
Час
Виконання
рішень
|
Відповідальний
|
Примітка
|
1.
|
1.Організація
роботи сектору чистоти і порядку учнівського парламенту. Розподіл обов*язків
між членами сектору.
2.Мета та
завдання сектору чистоти і порядку учнівського парламенту.
|
вересень
|
|||
2.
|
1.Організація
щоденного життя чергування в школі.
2.Розробити
порядок денний чергового учня ( в класі та по школі)
|
вересень
|
|||
3.
|
1.Провести
рейтинг по класах щодо чистоти і порядку приміщення та території школи.
2.Ведення
контролю за санітарним станом школи.
|
жовтень
|
|||
4.
|
1. Провести
повчальні бесіди з учнями схильними до правопорушень.
2. Провести
конкурс між класами школи на найбільш збережене класне обладнання
|
листопад
|
|||
5.
|
1.Провести
повчальні бесіди з учнями щодо виконання норм гігієни та режиму дня.
2. Рейд комісії
чистоти і порядку по території школи і по класних приміщеннях х мктою
перевірки їх до готовності до зимового періоду.
|
грудень
|
|||
6.
|
1.Провести
повчальні бесіди з учнями школи про збереження здоров*я під час зимових
канікул.
2. Підбиття
підсумків роботи сектору чистоти і порядку учнівського парламенту за І
семестр 2013 р.
|
січень
|

КУЛЬТМАСОВИЙ СЕКТОР
№
п\п
|
Зміст роботи
|
Дата
Проведення
засідання
|
Час
Виконання
рішень
|
Відповідальний
|
Примітка
|
1.
|
1.Організація роботи культ-масового сектору
учнівського парламенту. Розподіл обов*язків між членами сектору.
2.Мета і завдання культ-масового сектору
учнівського парламенту.
1.Організувати участь в тижні незалежності
України.
2. Організувати виставку: « Українські вишиванки – наче райдуги-світанки» ,
« Всі квіти тобі, Україно»
|
вересень
|
|||
3.
|
1. Організація свята до Дня вчителя «
Учителю, перед іменем твоїм дозволь покірно стати на коліна»
2. Урочиста лінійка з нагоди річниі УПА « Зродились ми великої годиги»
|
жовтень
|
|||
4.
|
1. Взяти участь в тижні української писемності
та мови.
2. Участь в лінійці присвяченій пам*яті жертв
голодомору « Вічна пам*ять заморени
голодом»
|
.
|
листопад
|
||
5.
|
1. Участь в урочистій лінійці, присвяченій « Збройним силам України»
2. Організація та проведення свята до св..
Миколая для учнів початкових класів.
3. Підготувати та провести Новоріне свято.
|
грудень
|
|||
6.
|
1. Підбиття підсумків роботи культмасового
сектору учнівського парламенту за І семестр 2013 р.
|
грудень
|
ПРЕС-ЦЕНТР
№
п\п
|
Зміст роботи
|
Дата
Проведення
засідання
|
Час
Виконання
рішень
|
Відповідальний
|
Примітка
|
1.
|
1. Організація
роботи прес-центру учнівського парламенту. Розподіл обов*язків між членами
сктору.
2. Мета і
завдання прес-центру учнівського парламенту
3. Створення
шкільної преси.
|
вересень
|
|||
2.
|
1. Підготовка
оголошення, про проведення в школі Тижня Незалежності.
2. Підготувати
святкові медалі до Дня вчителя.
|
вересень
|
|||
3.
|
1. Випуск
стінгазети до УПА.
2. Випуск
шкільної газети.
|
жовтень
|
|||
4.
|
1. Випуск
стінгазети, присвяченої тижню боротьби зі СНІДом.
|
листопад
|
|||
5.
|
1. Підготувати
стінгазету до зимових свят.
2. Провести
опитування: « Як я думаю провести
зимові канікули»
3. Випуск
шкільної газети.
|
грудень
|
|||
6.
|
1. Провести в
школі опитування учнів « Ваші думки
щодо роботи учнівського парламенту ТЕМП протягом І семестру.»
2. Підбиття
підсумків роботи прес-центру учнівського парламенту за І семестр 2013 року.
|
грудень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар