Зразок плану виховної роботи за періодами
ВЕРЕСЕНЬ
Тема
періоду: «Школа – наш дім, ми господарі в нім»
Завдання періоду:
·
допомогти кожній дитині
знайти своє місце в шкільному колективі;
·
створити умови для
розвитку творчих здібностей учнів;
·
формувати організаційні
навички, вміння співвідносити власні інтереси з інтересами інших людей;
·
залучити школярів до
суспільно корисної праці, розвивати інтерес до колективної діяльності;
·
вчити жити в соціумі,
дотримуючись моральних цінностей та законів демократіїї
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Загальношкільні справи
|
||||
1
|
Свято першого
дзвоника.
Перший урок на
тему: «Служіння українській нації – історичне покликання кожного українця»
|
Ціннісне ставлення до
сус-пільства, інших людей, до себе
|
01.09.
|
|
2
|
Загальношкільна
учнівська конференція
«Зроби свій вибір»
(вибори Президента, учнівського парламенту, планування роботи)
|
Ціннісне ставлення до суспільства, до себе
|
10.09.
|
|
3
|
Фотоекскурс «Як
ми провели канікули»
|
Ціннісне ставлення до природи, сім×ї, до себе
|
15.09.
|
|
4
|
Трудовий десант
«Зробимо свій клас затишним»
|
Ціннісне ставлення до праці
|
21-25.09.
|
|
5
|
Святкова
програма до Дня вчителя
|
Ціннісне ставлення до людей
|
02.10.
|
|
Класні справи
|
||||
1
|
Класні години
на теми: «Дотримуємось шкільної етики», «Права і обов′язки учнів у школі»,
«Етичний кодекс нашого класу». ....
|
Ціннісне ставлення до
людей, суспільства
|
7-11.
09
|
|
2
|
Класні збори з
колективного планування роботи на рік
|
Ціннісне ставлення до сус пільства, людей, до себе
|
14-18.
09.
|
|
3
|
Психологічні
тренінги, діагностичні дослідження на тему «Пізнай себе»
|
Ціннісне ставлення до
|
21-30.
09.
|
|
4
|
Конкурс
малюнків «Безпека на дорозі»
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей
|
21-25.
09.
|
|
5
|
Рекламна акція
«Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (рекама гуртків, секцій)
|
Ціннісне ставлення до
себе, до мистецтва
|
вере-сень
|
|
Міські заходи
|
||||
1
|
Відкриття школи
лідерів учнівського самоврядування
(9-11 кл.)
|
Ціннісне ставлення до суспільства, до себе
|
кінець вересня
|
|
2
|
Міські змагання
з техніки пішохідного туризму (9-11 кл.)
|
Ціннісне ставлення до природи, до себе та інших людей
|
вересень –жовтень
|
|
Організаційна робота
|
||||
1
|
Планування
виховної роботи на І семестр 2009-2010 н.р.
Соціальний
паспорт класу. Графік виховних годин, батьківських зборів
|
до 10.09.
|
|
|
2
|
Звіт про
оздоровлення учнів 2-11 кл. за період літніх канікул
|
до 10.09.
|
|
|
3
|
Звіт про
подальше навчання випускників 9 і 11 класів
|
до 15.09.
|
|
|
5
|
Вибори класних
та шкільного органів учнівського самоврядування, планування їх роботи
|
2-10. 09.
|
|
ЖОВТЕНЬ
Тема періоду : «Моя земля – земля моїх
батьків»
Завдання періоду:
·
формувати національну
свідомість,
·
виховувати повагу до
історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу;
·
усвідомлення себе як
частини великого народу;
·
почуття відповідальності
за націю, державу, її культурне і природне надбання.
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Загальношкільні справи
|
||||
1
|
Шкільна
конференція звітних матеріалів РУМ
|
Ціннісне ставлення до
сус-пільства, природи, мист-ва
|
Кінець жовтня
|
|
2
|
Виставка –
ярмарок «Золота осінь»
|
Ціннісне ставлення до праці, природи, людей
|
23.10.
|
|
3
|
Спортивно-інтелектуальне
свято для молодших школярів «Нащадки козацької слави»
|
Ціннісне ставлення до суспільства, до себе
|
15.10
|
|
4
|
Виставка стіннівок «Видатні люди Тернопільщи-ни»
|
Ціннісне ставлення до сус пільства, людей, культури
|
08-09.
10
|
|
Класні справи
|
||||
1
|
Тематичні
виховні години:«Україна від козацьких шляхів до сьогодення», «Відомі люди
нашого краю», «Історія моєї родини – в історії мого краю», «Що означає бути
патріотом»...
|
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей
|
05-16.10
|
|
2
|
Зустрічі з
колишніми воїнами УПА, репресованими
|
Ціннісне ставлення до суспільства, людей
|
12-20.
10
|
|
3
|
Театралізовані
дійства «Свято урожаю», «Свято осені»
|
Цін.ставл.до природи, пра-ці, сус-тва, людей, до себе
|
жов-тень
|
|
4
|
Екскурсії в
краєзнавчий музей, музей політв′язнів
|
Ціннісне ставлення до суспільства, людей
|
жов-тень
|
|
5
|
Туристсько-краєзнавчі
екскурсії, подорожі
|
Ціннісне ставлення до природи, суспільства
|
Осінні канікули
|
|
Міські заходи
|
||||
1
|
«Козацькі
забави – 2009» (7 кл.)
|
Ціннісне ставлення до суспільства, до себе
|
14.10.
|
|
2
|
Молодіжна воєнізована
естафета (10-11 кл.)
|
Ціннісне ставлення до суспільства, до себе
|
14.10
|
|
3
|
Конкурс
стрілецької та повстанської поезії та прози
|
Ціннісне ставлення до мистецтва, до суспільства
|
жов-тень
|
|
4
|
Змагання з
орієнтування на місцевості «Золота осінь» (6-11 кл.)
|
Ціннісне ставлення до природи, до інших людей
|
жов-тень
|
|
Організаційна робота
|
||||
1
|
Оформлення
матеріалів РУМ
|
до 20.10.
|
|
|
2
|
Інформація про
зайнятість учнів у позаурочний час (відвідування шкільних та позашкільних
гуртків, секцій...)
|
до 15.10
|
|
|
3
|
Інструктаж з
правил техніки безпеки (перед канікулами)
|
|
|
|
4
|
Рейд «Урок»
(пропуски уроків без поважних причин)
|
до
10.10
|
|
ЛИСТОПАД
Тема періоду : «Моральність і закон –
основа мого життя»
Завдання періоду:
·
виховувати моральні
якості, цінності, пріоритети,
·
вміння цінувати себе і
кожного як неповторну особистість;
·
формувати правову
культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки;
·
розуміння правил
взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності
дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Загальношкільні справи
|
||||
1
|
Тиждень
морально-етичної культури «Кожен має право бути самим собою» (психотренінги,
фотогазети «Світ наших захоплень», бесіди про толерантність... )
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей, суспільства, до мистецтва
|
16-20.
11.
|
|
2
|
Презентація
шкільного проекту: «Dress–
коди. Чи потрібні вони у школі?»
|
Ціннісне ставлення до людей, до
себе, до сус-тва
|
|
|
3
|
Заходи до Дня
української писемності (за окремим планом)
|
Ціннісне ставлення до суспільства, культури
|
09-12.
11.
|
|
4
|
День
української культури у школі /за окремим планом/
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва, до суспільства і держави
|
|
|
5
|
Проект «Знати
сьогодні, щоб жити завтра» (про СНІД)
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей
|
30.11–
01.12.
|
|
Класні справи
|
||||
1
|
Правоосвітні
заход на теми:
«Правовий букварик»;
«Немає прав без обов’яз-ків»; «Не стань жертвою насилля»; «Сучасне рабство. Торгівля людьми» ...
|
Ціннісне ставлення до супільства, держави, людей, до себе
|
16-20.
11.
|
|
2
|
Етичні бесіди на теми:
«Азбука
ввічливості»; «Поведінка в громадсь-ких місцях»; «Що таке толерантність?»; «Від
виховання до вихованості»
|
Ціннісне ставлення до сім′ї, інших людей, до суспільства, до себе
|
23-27.
11.
|
|
3
|
Тематичні
зустрічі учнів з працівниками юстиції, кримінальної міліції, служби в справах
дітей, лікарями
|
Ціннісне ставлення до
сус-тва, держави, людей, до себе
|
лис-топад
|
|
4
|
Відеолекції з
правовиховної тематики та з проблем СНІДу
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей, сус-тва
|
|
|
Міські заходи
|
||||
1
|
Урочиста
панахида біля могили січових стрільців (11кл.)
|
Ціннісне ставлення до суспільства, людей
|
01.11.
|
|
2
|
Міський фестиваль
сучасної естрадної пісні імені Володимира Івасюка
|
Цін.ставл.до культури і мистецтва, сус-тва, людей
|
листо-пад
|
|
3
|
Міський етап
туристсько-краєзнавчих експедицій учнівської молоді у рамках всеукраїнського
руху учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків»
|
Ціннісне ставлення до суспільства, природи, мистецтва, людей
|
листо-пад
|
|
Організаційна робота
|
||||
1
|
Рейд «Урок»
(пропуски уроків без поважних причин)
|
до
10.11
|
|
|
2
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
Тема періоду : «Духовні скарби: від
минулого до сучасного»
Завдання періоду:
·
формувати духовно-моральну
культуру, готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до
людей та доброчинної діяльності;
·
навичок соціальної
взаємодії та потреби допомагати іншим;
·
виховувати повагу до
культури свого народу, його звичаїв та традиці та бажання примножувати їх;
·
розвивати творчі
здібності учнів.
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Загальношкільні справи
|
||||
1
|
День
Доброчинності у школі
(за окремим
планом)
|
Ціннісне ставлення до людей, до
праці
|
04.12.
|
|
2
|
Фестиваль
«Зимові свята в народному календарі»
|
Ціннісне ставлення до суспільства, культури
|
18.12.
|
|
3
|
Виставка–конкурс
«Замість ялинки – зимовий букет»
|
Ціннісне ставлення до природи, праці
|
22.12.
|
|
4
|
Акція
«Подарунок своїми руками» (виготовлення благодійних подарунків до дня
Св.Миколая та Нового Року)
|
Ціннісне ставлення до лю дей, до
праці, до мист-тва
|
14-18.
12.
|
|
5
|
Новорічна
шоу-програма
|
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри
|
|
|
Класні справи
|
||||
1
|
Тематичні
виховні години:
«Обереги нашої
родини», «Духовна єдність поколінь», «Мистецтво дарувати»
|
Ціннісне ставлення до сім´ї, людей, до суспільст-ва, праці, культури
|
07-11.
12
|
|
2
|
Театралізовані
свята «Українські вечорниці», «Святий Миколай», вертепні дійства
|
Ціннісне ставлення до сім´ї, людей, до себе, сус-пільства, культури
|
14-25.
12
|
|
3
|
Зустрічі з
народними майстрами нашого краю
|
Ціннісне ставлення до лю-дей, до праці, мистецтва
|
гру-день
|
|
Міські заходи
|
||||
1
|
Конкурс «Новорічний
сувенір»
|
Ціннісне ставлення до природи, мистецтва
|
|
|
Організаційна робота
|
||||
1
|
Рейд «Урок»
(пропуски уроків без поважних причин)
|
до
10.12
|
|
|
2
|
Звіт про роботу
за І семестр
|
до 25.12
|
|
|
3
|
Інструктаж з
правил техніки безпеки (перед канікулами)
|
|
|
СІЧЕНЬ
Тема періоду : «Моє сьогодні – крок до
мого завтра»
Завдання періоду:
·
розвивати пізнавальну
активність учнів, їх загальну ерудицію;
·
створювати умови для
самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
·
формувати вміння жити і
працювати в колективі4
·
виховувати соціально
активну молодь .
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Прим.
|
Загальношкільні справи
|
|||||
1
|
Марафон
ерудитів (за окремим планом)
|
Ціннісне ставлення до себе,
інших людей, суспільства
|
18-22.
01.
|
|
|
2
|
Захист класних
проектів
|
Ціннісне ставлення до сус пільства
|
26.01.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класні справи
|
|||||
1
|
Психологічні
тренінги «Вчимося
вирі-шувати конфлікти», «Як стати лідером», «Я і колектив»
|
Ціннісне ставлення до себе, до інших людей
|
січень
|
|
|
2
|
Тематичні
інформування до Дня Злуки, до Дня пам´яті героїв Крут
|
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей
|
січень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міські заходи
|
|||||
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1
|
Планування
роботи на ІІ семестр 2009-2010 н.р.
|
до 15.01.
|
|
|
|
2
|
Оформлення
матеріалів проекту
|
до 26.01.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛЮТИЙ
Тема періоду : «У здоровому тілі –
здоровий дух»
Завдання періоду:
·
формувати усвідомлення
цінності життя і здоров´я кожної людини,
·
знання та навички ведення
здорового способу життя,негативного впливу шкідливих звичок на здоров´я людини;
·
розуміння зв´язку
фізичного, психічного, духовного станів людини
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Прим.
|
Загальношкільні справи
|
|||||
1
|
Тиждень
профілактики негативних звичок «Зроби вибір на користь здоров´я!»
|
Ціннісне ставлення до себе,
інших людей
|
08-12.
02
|
|
|
2
|
Виставка
фотогазет «Активний відпочинок – запорука здоров´я»»
|
Ціннісне ставлення до себе, природи, праці
|
|
|
|
3
|
Шоу-програма до
Дня Валентина
|
Ціннісне ставлення до людей,
мистецтва
|
15.02
|
|
|
4
|
День Здоров´я у
школі /за окремим планом/
|
Ціннісне ставлення до себе
|
23.02.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класні справи
|
|||||
1
|
Просвітницькі
бесіди, години спілку-вання на теми:«Продукти харчування: на-ші друзі і вороги»,
«Природа лікує», «Вплив мистецтва на
наше самопочуття»
|
Ціннісне ставлення до себе, до інших людей, до природи, мистецтва
|
01-06.02
|
|
|
2
|
Зустрічі з
лікарями
|
Ціннісне ставлення до себе
|
лютий
|
|
|
3
|
Відеолекторії з
проблем збереження здоров´я і профілактики шкідливих звичок
|
Ціннісне ставлення до
себе, інших людей
|
лютий
|
|
|
4
|
Психотренінги «Як подолати невдачу?»,
«Слово ранить і лікує», «Стрес і його наслідки», «Вчимось керувати своїм
настроєм»
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей
|
16-18.
02
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міські заходи
|
|||||
1
|
Міський конкурс
аматорських дитячих театральних колективів «Овації»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
Тема періоду : «В людини все повинно
бути прекрасним...»
Завдання періоду:
·
формувати естетичні
почуття, уявлення і знання про прекрасне в житті і мистецтві;
·
розвивати індивідуальні творчі здібності
учнів, здатність та інтерес до творчої діяльності;
·
виховувати естетичну культуру особистості,
потребу у спілкуванні з мистецтвом,
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Прим.
|
Загальношкільні справи
|
|||||
1
|
Святкова
програма «Шануймо жінку»
|
Ціннісне ставлення до людей, до
митсецтва
|
05.03
|
|
|
2
|
Шевченківські
дні
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
09-12
03
|
|
|
3
|
Конкурсно-розважальне
свято «Міс школи- 2010»
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей, культури
|
19.03
|
|
|
4
|
Звітний концерт
колективів художньої самодіяльності школи
|
Ціннісне ставлення до себе, мистецтва, родини
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класні справи
|
|||||
1
|
Бесіди,
вікторини, мистецькі вітальні: «Мистецькими стежками рідного краю», «Світ моїх
мистецьких захоплень», «Музика, яку ми слухаємо. Музика, яку ми любимо»,
«Видатні діячі культури і мистецтва нашого краю»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва, до себе, інших людей, до
суспільства
|
01-05.
03.
|
|
|
2
|
Зустрічі з
відомими митцями нашого краю
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва, до людей, до праці
|
бере-зень
|
|
|
3
|
Культпоходи в
драмтеатр, художній музей, обласну філармонію
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
бере-зень
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
Міські заходи
|
|||||
1
|
Міський конкурс
хорових колективів «Джерело»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1
|
Інструктаж з
правил техніки безпеки (перед канікулами)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КВІТЕНЬ
Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших
руках»
Завдання періоду:
·
формувати пізнавальний
інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних
багатств,
·
активну життєву позицію
щодо оздоровлення довкілля, екологічну
культуру особистості,
·
виховувати в учнів
відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні
здібності,
·
формувати почуття господаря й господарської
відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Прим.
|
Загальношкільні справи
|
|||||
1
|
Фотовернісаж
«Про шкільне життя з гумором»
|
Ціннісне ставлення до себе,
інших людей
|
01.04.
|
|
|
2
|
Трудовий десант
«Чисте подвір´я»
|
Ціннісне ставлення до праці,
природи
|
12-15.
04
|
|
|
3
|
Тиждень Успішності:
-психотренінги «Від чого залежить мій жит-
тєвий успіх?»;
- круглий стіл з участю працівників міського
центру зайнятості «Правильний
вибір про-
фесії – крок до життєвого успіху»;
-створення і захист проектів життєвого само-
розвитку;
- зустрічі з успішними людьми краю.
|
Ціннісне ставлення до себе, праці, суспільства
|
19-23.
04
|
|
|
4
|
Екологічний
брейн-ринг
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
5
|
Виставка
стіннівок «Наші домашні улюбленці»
|
Ціннісне ставлення до природи
|
20.04
|
|
|
Класні справи
|
|||||
1
|
Вікторини, ігри-бесіди,
уявні подоро-жі на теми: «Екологія в загадках», «Аптека бабусі Медуниці», «Вони
– з Червоної книги!», «Екополітика -
почнемо із себе»
|
Ціннісне ставлення до природи, суспільства, держави
|
кві-тень
|
|
|
2
|
Бесіди, рольові
ігри на теми: «Цінуймо працю інших», «Мої обов’язки в родині», «Вільний час – простір
для розвитку здібнос-тей», «Економіка домашнього господарства»
|
Ціннісне ставлення до праці, до сім´ї, до себе та інших людей
|
12-15.
04
|
|
|
3
|
Тематичні
інформування, виховні години до 24-ої річниці Чорнобиль-ської трагедії
|
Ціннісне ставлення до природи, до людей, суспільства і держави
|
26-30.
04
|
|
|
Міські заходи
|
|||||
1
|
Місячник
благоустрою
|
Ціннісне ставлення до пра ці, природи, суспільства
|
кві-тень
|
|
|
2
|
Міський етап
фестивалю дитячої та юнацької творчості «Таланти твої, Україно!»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва, до себе, до інших людей
|
кві-тень
|
|
|
3
|
Міський
чемпіонат серед учн.молоді (8-11кл.) з техніки велотуризму
|
Ціннісне ставлення до себе, до природи
|
кві-тень
|
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
Тема періоду : «Минулий рік, що дав ти
нам?»
Завдання періоду:
·
формувати почуття
«шкільного патріотизму»,
·
вчити аналізувати
зроблене, робити висновки, планувати;
·
розвивати активну життєву
позицію, демократичні погляди
№
|
Зміст виховної діяльності
|
Змістові лінії
|
Дата
|
Відповідальний
|
Прим.
|
Загальношкільні справи
|
|||||
1
|
Свято «Шкільний
олімп»
|
Ціннісне ставлення до
сус-пільства,
|
14.05
|
|
|
2
|
Творчі звіти
класів «Яким ти був, рік, що минає?»
|
Ціннісне ставлення до
|
20.05
|
|
|
3
|
Вибори учнівського
парламенту, Президента школи на
2010-2011н.р.
|
Ціннісне ставлення до
|
20.05
|
|
|
5
|
Урок Мужності
«Згадаймо полум´яні ті роки» (до Дня Перемоги)
|
Ціннісне ставлення до
|
07.05
|
|
|
Класні справи
|
|||||
1
|
Тематичні
інформування до Дня Перемоги
|
Ціннісне ставлення до людей, суспільства і держави
|
|
|
|
2
|
Звітно-виборні
збори класів
|
Ціннісне ставлення до себе, до інших людей
|
|
|
|
3
|
Святкові
програми «Свято
Букварика», «Прощавай, початкова школо!», «Свято матері»
|
Ціннісне ставлення до себе, до сім´ї, інших людей, мистецтва
|
тра-вень
|
|
|
Міські заходи
|
|||||
1
|
Урочиста
панахида до Дня Перемоги
|
Ціннісне ставлення до людей, суспільства
|
09.05
|
|
|
2
|
Виїзна
школа-табір лідерів учнівсь-кого самоврядування «Лідер-2010»
|
Ціннісне ставлення до себе, до інших людей, до суспільства, природи
|
Тра-вень
|
|
|
3
|
Міські змагання
учнівської молоді (6-8 кл.) з техніки пішохідного туризму
|
Ціннісне ставлення до природи, до себе, інших людей
|
Чер-вень
|
|
|
4
|
Загальноміське
свято «Випускник – 2010»
|
Ціннісне ставлення до себе, до інших людей, до суспільства
|
Чер-вень
|
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1
|
Звіти про
роботу за навчальний рік
|
До 05.06.
|
|
|
|
2
|
Прогностичні
дані про літнє оздоровлення учнів
|
До 31.05
|
|
|
|
3
|
Інструктаж з
правил техніки безпеки (перед канікулами)
|
До 29.05.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар